W zeszły piątek premierę miał dodatek do trzeciej edycji Horroru w Arkham – Śmiertelna Głębia Nocy! Dziś prezentuję co pudełko tego rozszerzenia w sobie skrywa, a jeszcze w październiku spodziewajcie się jego recenzji.
Mini instrukcja — bo rozszerzenie dodaje to, co znane i nie wrzuca nowych mechanizmów. Czyżby kolejny raz, gdy elementy w nim zawarte zostały wycięte z podstawki?
Malutkie pudełeczko będzie nam zupełnie zbędne. Wszystko zmieścimy w pudle z podstawką.
Dwa nowe scenariusze i czterech nowych badaczy.
Sporo kart, które mocno urozmaicą grę i zwiększą regrywalność.
Nowi przeciwnicy, którzy są wykorzystywani w scenariuszach z rozszerzenia.
Karty początkowe dla nowych badaczy.
Przedmioty, zaklęcia i inne takie tam.
Żetony wskazówek/zagłady – w tym też „potrójne”.
Podajnik na karty potworów. Szkoda, że zabrakło go w podstawce.
A tak prezentują się badacze.
Założyciel bloga. Z grami planszowymi związany od 2014 roku. Wielki fan gier z klimatem, ale nie pożałuje również czasu na porządne euro. Przed planszówkami jego największą pasją były gry fabularne, z którymi związany był praktycznie od dziecka. Lubi uzasadnioną losowość — gry planszowe mają sprawiać mu przyjemność, a nie wrażenie nadgodzin z Excelem w roli głównej. Czemu „angry” chcielibyście zapytać? Ano, raczej nie szczędzi języka, gdy trzeba. Chociaż i tak ostatnio trochę złagodniał. „Pisze jak jest”. Jeżeli coś mu się nie podoba, to nie boi się o tym mówić.