Mamy dla was świeże informacje Galakty! Zapraszamy do zapoznania się z dzisiejszymi zapowiedziami od tego krakowskiego wydawcy!
Horror w Arkham 3 ed. – Śmiertelna Głębia Nocy
Kate zauważyła, że im dłuższe stawały się noce, tym głębsza ciemność spowijała Arkham, a urządzenia badawcze w jej laboratorium na Uniwersytecie Miskatonic reagowały na jakieś dziwne oddziaływanie, którego nie potrafiła dostrzec.
Nadciągało coś strasznego.
Już 4 października odbędzie się międzynarodowa premiera pierwszego rozszerzenia do trzeciej edycji Horroru w Arkham: Śmiertelna głębia nocy. Dodatek możecie zamówić już teraz w przedsprzedaży w naszym sklepie internetowym, a już wkrótce także w innych sklepach z grami planszowymi.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach. To rozszerzenie zawiera dwa zupełnie nowe scenariusze, nowe spotkania dla każdej lokalizacji w Arkham, nowe potwory i anomalie oraz czterech nowych badaczy, którzy stawią czoła przeciwnościom uzbrojeni w nowe zaklęcia, przedmioty i sprzymierzeńców.
Sword & Sorcery
Oto wiadomość, na którą czeka wielu fanów świata fantasy – rusza przedsprzedaż Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze! Już teraz możecie zamówić grę w naszym sklepie internetowym, a już wkrótce także w innych sklepach z grami planszowymi. Premiera gry zaplanowana jest na drugą połowę października.
Mamy także doskonałą wiadomość dla wszystkich przymierzających się do nabycia gry! Do każdego egzemplarza zakupionego w ramach przedsprzedaży zarówno w naszym sklepie internetowym, jak również w sklepach z nami współpracującymi, zostanie dołączony Tristan – bohater wcześniej dostępny tylko jako ekskluzywny element kampanii na Kickstarterze w cenie $10 wraz z całą towarzyszącą mu zawartością – 1 figurką bohatera, 1 figurką duszy bohatera, 1 arkuszem bohatera, 14 kartami i 21 żetonami!
Jako Chorąży, bohater ten może zmienić losy pojedynczej akcji. W walce sieje strach pośród swoich wrogów i niesie nadzieję sojusznikom. Zawsze będzie pierwszym do walki, gotowym poświęcić się, aby ocalić innych bohaterów.
Jako Watażka, bohater ten jest mistrzem taktyki, często zamieniając nadchodzącą porażkę w genialne zwycięstwo. To doświadczony weteran, który zawsze wie, kiedy i gdzie zaatakować, a na dźwięk jego silnego głosu wykrzykującego rozkazy, każdy czuje respekt.
Możesz również rekrutować Tristana jako najemnika, który pomoże Twoim Bohaterom.
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia. Bohaterowie przyzwani zostali jako nieśmiertelne dusze, znacznie jednak osłabione wskrzeszeniem, lecz rosnące w siłę z każdym wykonanym zadaniem fabularnym. Zdobywając punkty duszy, bohaterowie mogą wzmacniać swoje dusze, przywracając je do dawnej świetności i wyposażając się w nowe zdolności, magiczny i duchowy oręż oraz potężne artefakty.
Sword & Sorcery to połączenie gry drużynowej znanej z najlepszych MMORPG i dynamicznych RPG akcji, składające się na wyjątkową przygodę w świecie fantasy!
Niech złoczyńcy mają się na baczności! Witajcie w świecie krwawych walk i nikczemnych występków…
Źródło: http://galakta.pl/
Założyciel bloga. Z grami planszowymi związany od 2014 roku. Wielki fan gier z klimatem, ale nie pożałuje również czasu na porządne euro. Przed planszówkami jego największą pasją były gry fabularne, z którymi związany był praktycznie od dziecka. Lubi uzasadnioną losowość — gry planszowe mają sprawiać mu przyjemność, a nie wrażenie nadgodzin z Excelem w roli głównej. Czemu „angry” chcielibyście zapytać? Ano, raczej nie szczędzi języka, gdy trzeba. Chociaż i tak ostatnio trochę złagodniał. „Pisze jak jest”. Jeżeli coś mu się nie podoba, to nie boi się o tym mówić.